Savage 25
2005.11.16. 21:15
Az 1/8-as méretarányú Savage 25 arra tervezték, hogy a HPI legerőssebb RTR kit-je legyen, amit valaha gyártottak. A Savage 25 a következő szintre emeli a népszerű típust. Ezzel egyidejűleg a monster truck hivőknek motort, magasabb végsebességet és néhány tovább izgalmas opciót ad alapban. A Savage 25 szíve a Nitor Star S-25-ös motor, ami 20%-al nagyobb, mint a megelőző modell. Ez egy .25 cubic inches, 4.1 köbcentis motor, hatalmas aluminium hűtőbordával az extra hűtés érdekében. A motort egyszerűsített 2 tűz karburátorral látták el a könnyebb beállítások érdekében. Ez a karburátor kompozit anyagból készült, a hő jobb elvezetése érdekében. Ez egy elég erős motor, ezért a végsebességet megfelelő fogaskerék áttételekkel javítottuk, gyorsabb lett az autó. NAgy sebességű spur gear (49 fog) és nagyobb clutchbell (15 fog) mostmár alapfelszereltség részei. Alapban tartalmaz a csomag egy 18 fogas clutchbell-tis, a nagysebességű pálya- autózáshoz! Vevőink látni fogják, hogy a Savage 25 mennyivel erősebb járgány, mint az előző, .21-es modell. További kényelmes használat érdekében mi a HPI Roto Start rendszerét is hozzáadjuk az autóhoz, ez eltünteti a szükségét a berántónak a motorról. A tulajdonosok elfelejthetik a rántgatást, csak egy gombnyomás, és indul is a motor. Ezzel egyidőben megszünt a tankon a primer nyomógomb, ezzel is csökkentve a lehetőségét az esetleges szivárgásoknak. A tankba kerámibetétes üzemanyagszűrőt illesztettünk. A Savage 25 a legjobb, legkemyényebb és legkönyebben kezelhető monster truck a piacon, de mi tovabbfejlesztettük. A megnövekedett motor-erő miatt már 3 papucsos kuplung van az autóban az alap 2 papucsos helyett, mely elősegíti az autó jobb gyorsulását, bármely körülmények között. Az újratervezett kerekek mostmár megküzdenek a megnövekedett erővel is, ezt jól tudjuk milyen fontos dolog. (nem kopnak ki a felnik gyakorlatilag) Erősebb rugók alapban, melyek a nagy ugrások után hasznosak vagy amikor nagysebességgel fordulunk. A Savage 25 RTR teljesen osszeszerelve érkezik a tulajdonoshoz. Minden előre beállítva, még a gumik is a felnihez vannak ragasztva. Kevesebb, mint 15 perc alatt az auto készen áll az indításra. Az RTR vásárlók kívánalmainak megfelelően, egy teljes kézkikönyvet is mellékelünk az autóhoz, mely lefedi a teljes szét- és összeszerelési folyamatot. A Savage 25 egy teljesen új karosszéria design-t kapott. A vad vörös/ezüst/szürke figyelemfelkeltő, a teljes test készen áll a bevetésre a dobozból való kivétel után. Kifestve, kivágva, felmatricázva pontosan ugy néz ki, mint ahogy a Savage 25 dobozán is látható. A legtöbb alkatrész a Savage 21-ből már jól ismert, bebizonyítva annak elnyűhetetlenségét, és rentgeteg opcionális alkatrészt biztosítva az autóhoz a HPI-től és más gyártóktól. Jellemzők: * Nitro Star S-25 motor (ABC) karburátorral * Bordóra eloxált hengerfej hűtőborda * Roto Start rendszer beépítve * Aluminium nagy kapacitású hátsókiömlős kipufogórész * kemény, fekte színű rugók * Új, 160cc üzemanyagtartály, primer gomb nelkül * 3 papucsos kuplung * Újratervezett felnik * Előre festett kasztni, felmatricázva * 1/8-as méretarány * Gyárilag összeszerelve * Folyamatos 4 kerék hajtás * Teljes golyóscsapágyazás * TF-4 Radió rendszer, nagyteljesítményű kormányszervóval * Kompozit tuning kipufogócső, alu kiömlővel * Aluminium motorbak * nagyteljesítményű motorhoz optimalizált kihajtások és rugózás * Erősített fém differenciál fogaskerekek * Állítható 2 sebességes váltó, fém fogaskerekekkel * Állítható csúszókuplung * Állítható tárcsafék * Széles rugóút * 8 darab olajos lengéscsillapító * Merev TVP alváz (kettős vertikális lemez) * Rádió box az elektronika védelme érdekében * Első és hátsó ütközők * Állítható kasztni felfogatás * Króm 5 küllős kerék, és mnden talajra alkalmas gumik (belső szivacstöméssel) * Opcionális hátrameneti modul (a TF-4 rádió 3. csatornájának használatával) Forrás: www.rcoffroad.hu (képek ott)
|